viernes, 23 de febrero de 2018

23 de Febrer del 2018

 Diari d'aula
Flipped Clasroom

El primer que hem fet ha sigut un Kahoot per a introduir el tema. Després, la metodologia es da en clase per a poder adquirir els coneixements que han aprés en casa.  Alguns dels pilars essencials són:  flexibilitat, oferir oportunitats i tindre un "feedback" de tot allò que aprenen. És molt important utilitzar/crear recursos oberts relacionats amb les llicències lliures (Creative Commons), a banda de tindre protecció de dades i la inclusivitat (disseny universal d'aprenentatge o DUA).

Les activitats són progressives, és a dir, transcorren des del treball a casa fins al treball a l'aula. A més a més, canvia la forma de donar la classe  respecte al model antic. Si els professors parlen, l'aulmnat té diverses formes d'adquirir els coneixements. En canvi, el classroom planteja un nou model; a classe es practiquen activitats relacionades amb els coneixements que han aprés a casa. 

Alguns recursos poden ser VirtualDub, Openshot, YouTube, PowToon, Audacity, Edpuzzle, Playposit, Google forms. 

Més tard, hem fet una supernova amb el programa GIMP.


No hay comentarios:

Publicar un comentario